Zgodnie z Polityką Zintegrowanego Systemu Zarządzania, głównym celem TOHO Poland Sp. z o.o. jest utrzymywanie i rozwijanie działalności poprzez dostarczanie produktów, usług i rozwiązań spełniających oczekiwania klientów w zakresie jakości, bezpieczeństwa i dbałości o środowisko, przy jednoczesnym przestrzeganiu najwyższych standardów etyki biznesowej. Zadowolenie klientów jest gwarancją sukcesu firmy.
Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania
TOHO Poland Sp. z o.o.
Usatysfakcjonowany Klient jest kluczową wartością w strategii firmy.
Naczelną dewizą TOHO Poland Sp z o.o. jest osiągnięcie światowego poziomu jakości produkcji dla wszystkich wyrobów firmowanych znakiem TOHO przy zachowaniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa oraz szczególnej troski o środowisko poprzez:
- osiągnięcie zaufania do marki TOHO na poziomie porównywalnym do marek wiodących firm w branży przy konkurencyjnej cenie,
- zapewnienie wykrywalności wyrobów niezgodnych na jak najwcześniejszym etapie procesu produkcji, poprzez odpowiednie i szybkie działania korygujące i zapobiegawcze,
- dostarczanie klientom wyrobów spełniających w 100% ich wymagania jakościowe,
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności pracowników w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu zrozumienia wszystkich istotnych aspektów bezpieczeństwa, ochrony środowiska oraz zadowolenia klienta,
- zapobieganie zanieczyszczeniom, a jeśli to niemożliwe minimalizowania negatywnego oddziaływania na środowisko,
- kształtowanie świadomości jakościowej i ekologicznej personelu Spółki,
- przestrzegania wymagań prawnych dotyczących zidentyfikowanych aspektów środowiskowych.
Wszyscy pracownicy TOHO Poland Sp. z o.o. dołożą wszelkich starań dla zapewnienia zadowolenia klientów oraz wyrażą swoją dbałość o środowisko poprzez ciągłe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami: IATF 16949:2016, ISO 14001:2015, ISO 9001:2015.